Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

ZON, The Greenery en Teboza starten aspergecampagne

Foto: Stan Verstegen

Ook dit jaar zetten ZON, The Greenery en Teboza gezamenlijk als Het Nederlands Aspergecentrum een nationale promotiecampagne voor asperges op.

De promotiecampagne, onder het motto ‘Ze zijn er weer: Nederlandse asperges!’. is op 2 april van start gegaan en loopt door tot het officiële einde van het seizoen op 24 juni. Naast radiocampagnes op Qmusic en NPO Radio 2 maakt de campagne ook gebruik van diverse online kanalen. Op deze kanalen is er een samenwerking met Jaimy’s Kitchen: de ambassadrice van de Nederlandse asperge.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers