Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

‘Weer die beker/Baker bij Lidl’

Lidl doet het weer. Dacht ik heel even, bij het zien van alweer zo’n geinige commercial.

Laatst geüpdatet:

Lidl heeft toch weer die beker/Baker. - Still uit Lidl-commercial

Lidl heeft toch weer die beker/Baker. – Still uit Lidl-commercial

Lidl doet het weer. Dacht ik heel even, bij het zien van alweer zo’n geinige commercial.

“Tóch weer die Baker/beker!” Een in het nieuwste tv-spotje acterende Lidl-medewerker zegt het triomfantelijk in zichzelf, terwijl hij langs de agf-schappen loopt waar net George Baker zijn boodschapjes staat te doen. De jongeman bedoelt dus die beker, die Lidl alweer heeft gehaald als beste supermarkt in groente en fruit.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers