Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

‘This is who we are’

Het Westland heeft een promotiefilm gemaakt. Als kers op de taart van de nieuwe gebiedsmarketingstrategie. ‘This is who we are’.

Het Westland heeft een promotiefilm gemaakt. Als kers op de taart van de nieuwe gebiedsmarketingstrategie. ‘This is who we are’.

Weinig dingen zo leuk als zaniken over streekpromotie. Ook het Westland doet er aan mee. Want waarom zou je achterblijven bij Barneveld, de Betuwe of Zuid-Limburg. Ze hebben er een directeur gebiedsmarketing voor in de arm genomen. Uit naar verluidt honderd serieuze sollicitanten heeft het gemeentebestuur Lars Flinkerbusch eruit gepikt. Die had mooi werk gedaan met Noordwijk. Wat knap is, want Noordwijk is van alle badplaats van heel de lange Nederlandse Noordzeekust het vakkundigst van al haar charme beroofd. Elke positieve vermelding van Noordwijk is een prestatie die een gebiedsmarketeer met trots op zijn cv mag zetten.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers