Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

The Greenery past commercieel model aan

De ontwikkeling van The Greenery naar een wendbare klantgerichte organisatie krijgt vorm. Inkoop en verkoop worden nu volledig vervlochten. Dat gaat niet zonder optimalisatie van alle processen. Afnemers vragen die professionalisering van een leverancier, maar ook telers willen duidelijke afspraken en afzetzekerheid, verklaart topman Steven Martina.

Laatst geüpdatet:

Foto: Sebastiaan Westerweel

Foto: Sebastiaan Westerweel

De ontwikkeling van The Greenery naar een wendbare klantgerichte organisatie krijgt vorm. Inkoop en verkoop worden nu volledig vervlochten. Dat gaat niet zonder optimalisatie van alle processen. Afnemers vragen die professionalisering van een leverancier, maar ook telers willen duidelijke afspraken en afzetzekerheid, verklaart topman Steven Martina.

Op de tweede verdieping van het hoofdkantoor van The Greenery hangt een verbeelding van een toekomstbeeld van vraaggestuurde ketens. Een tekening met grote bedrijven, veel ICT en afstemming door data. Het beeldt de strategie Growing Together 2022 uit van The Greenery. Martina ziet zo elke dag de ultieme keten als hij de trap neemt naar zijn kantoor.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers