Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

‘Plus en de P van Prijs’

Er zijn meer marketingsinstrumenten dan alleen de P van Prijs.
Foto: ANP

Foto: ANP

Er zijn meer marketingsinstrumenten dan alleen de P van Prijs.

Eind januari maakt Plus bekend te starten met een blijvende prijsverlaging op een aantal groente- en fruitproducten, die bij veel klanten op de boodschappenlijst staan. Ondanks het kleine marktaandeel van Plus heeft dit gelijk geleid tot reacties van concurrenten. Nu we een paar weken verder zijn, is intussen duidelijk dat de vaste prijs niet altijd lager is, maar bij een aantal producten is dat duidelijk wel zo (ook al is dan het product ook niet helemaal gelijk aan het product voor de prijsverlaging, door bijvoorbeeld een lichtere sortering).

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers