Doorgaan naar artikel

Nederlands succesje bij prijs ‘Grower of the year’

De campagne British Tomatoes 2013 – met een Nederlands tintje – is in de prijzen gevallen als beste Britse marketingcampagne.

Dat is onderdeel van de Britse tuinbouwprijs ‘Grower of the Year’. De campagne is van The British Tomato Growers’ Association en heeft leden uit Nederland of verbonden met ons land. Cornerways nursery en Greenery UK zijn lid van de The British Tomato Growers’ Association en dragen dus bij aan de campagne. Cornerways nursery is aangesloten bij The Greenery. Bij de tomaten campagne staat de week van de Britse tomaat centraal. Die campagneweek is dit jaar van 19 tot 25 mei.

Ook Rijkzwaan UK was genomineerd en op de shortlist beland, en kwam bij de categorie serviceverleners net te kort voor de eerste prijs.

De beste groente- en fruitteler werd het fruitbedrijf Goatham uit Rochester (Kent). Het bedrijf teelt hardfruit voor grote retailers als Asda, Morrisons en Sainsbury.

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin