Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

Moederdag

Bij Albert Heijn lag een mooi moederdagcadeau: goede kwaliteit aardbeien in hartvormige verpakken met een sticker 'aardbeien voor mama'.

Bij Albert Heijn lag een mooi moederdagcadeau: goede kwaliteit aardbeien in hartvormige verpakken met een sticker ‘aardbeien voor mama’.

Mooi idee, op het goede moment, met het perfecte product. De prijs is niet meer van belang. Dat roept uiteraard de vraag op wie dat bedacht heeft: is het de marketingafdeling van Albert Heijn, het reclamebureau of de teler? Waarschijnlijk zijn ze het alle drie. Dat heet dan co-creatie, of horizontaal samenwerken en dat hoort dan weer bij modern ondernemerschap.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers