Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

‘Met modern imagomanagement door de crisis heen’

De glastuinbouw kondigt, dwars door de energiecrisis van de eeuw, een imagocampagne aan. Extra hard nodig? Of juist nu even niet te veel geluid maken?
Tomaten kijken tijdens Kom in de Kas. - foto: Peter Visser

Tomaten kijken tijdens Kom in de Kas. – foto: Peter Visser

De glastuinbouw kondigt, dwars door de energiecrisis van de eeuw, een imagocampagne aan. Extra hard nodig? Of juist nu even niet te veel geluid maken?

De glastuinbouw staat weer op de kaart, maar dan niet op een onverdeeld positieve manier. Want doordat de sector nu zo bezorgd aanklopt bij het kabinet vanwege de gascrisis, weet heel Nederland weer dat er toch nog steeds best heel erg veel gas de kas in moet.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers