Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

Markt: AH-campagne focust op lage prijzen AGF

Nederlands grootste supermarktketens houden elkaar in evenwicht in kernsegment groenten en fruit.

Laatst geüpdatet:

Het digitale prijsbord bij een vestiging Plus, vlak na de lancering van de Laagblijvers (een jaar geleden). - Foto: G&F

Het digitale prijsbord bij een vestiging Plus, vlak na de lancering van de Laagblijvers (een jaar geleden). – Foto: G&F

Nederlands grootste supermarktketens houden elkaar in evenwicht in kernsegment groenten en fruit.

Albert Heijn vraagt in reclamecampagnes op dit moment aandacht voor haar prijsfavorieten groenten en fruit. Zo’n 70 verschillende verse groenten en fruit vallen onder de categorie ‘Prijsfavorieten’.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers