Vanaf de eerste week van 2011 start de promotie campagne van de appel Junami. Het nieuwe TV-programma van RTL4 “Help ons kind is te dik, een gezonder gezinsleven” bijt de spits af van de promotiecampagne.
Het nieuwe RTL-programma “Help ons kind is te dik, een gezonder gezinsleven” is een ideaal platform om Junami stevig onder de aandacht te brengen. Junami staat voor lekker, gezond, eigentijds, beweging en lekker in je vel. Eyeworks, de bedenker van het programma, heeft kijkcijferkanon Nicolette van Dam gevraagd het programma te presenteren. Gedurende 8 uitzendingen wordt de kijker geïnspireerd en kan hij zien hoe 4 gezinnen komen tot een gezondere levensstijl. Vervolgens wordt de kijker vanuit het programma opgeroepen om er zelf achter te komen hoe gezond het eigen gezin is. Dit door de interactieve test te gaan doen op het gelijknamig online platform.
Mediaoffensief rond Junami
Op een aantal gebruiksmomenten wordt Junami gepromoot als de lekkere en verfrissende keus, passend bij een gezonde levensstijl. Ook rond de uitzendingen van het programma wordt een heus mediaoffensief ontketend met Junami in de hoofdrol. Zo zal Junami te zien zijn in billboards, breakbumpers en gesponsorde tag-ons tijdens de programma promo als ook gedurende minimaal een jaar duidelijk zichtbaar zijn op het interactieve platform.
De uitzendingen zijn vanaf 6 januari tot en met 24 februari op de donderdag van 20:30 tot 21:30 uur bij RTL4. Herhalingen worden getoond op de vrijdag aansluitend van 14:00 tot 15:00 uur.
Bron: Inovafruit – Auteur: Stan Verstegen