Doorgaan naar artikel

‘Jumbo met prijsgarantie AGF op vingers getikt’

Jumbo moet haar laagste prijsgarantie aanpassen.

Dat meldt koepel voor AGF-detailzaken ADN na een voorlopige uitspraak op een klacht door de Reclame Code Commissie. De slogan ‘Jumbo’s laagste prijs garantie. Ook op groente en fruit. Altijd’ is oneerlijk naar andere afzetkanalen. Jumbo garandeert de laagste prijsgarantie niet voor speciaalzaken en marktverkopers, maar meldt die uitzonderingen niet in haar tv-reclames.

Volgens ADN heeft de reclame code commissie een verbod gelegd op de tv en radio reclame van Jumbo supermarkten. Jumbo kon nog niet reageren en de Reclame Code Commissie zegt pas te reageren als de beroepstermijn is verlopen. Dat is dinsdag. De uitspraak is daardoor nog niet gepubliceerd.

Eerder tikte de Reclame Code Commissie ook Lidl op de vingers die stelde de beste in AGF te zijn.

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin