Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

‘Hoe vertel je als tuinder je verhaal?’

Het is zo makkelijk gezegd door uw adviseur, bankier of marketingmanager. Vertel wat je doet.
Foto: ANP

Foto: ANP

Het is zo makkelijk gezegd door uw adviseur, bankier of marketingmanager. Vertel wat je doet.

Boeren en tuinders kunnen best goede verhalen vertellen, maar een goed marketingverhaal is weer wat anders. Kom in de Kas is inmiddels geweest. Het evenement met 200 bevlogen tuinders die hun deuren openzetten en samen aan 200.000 bezoekers hun verhaal vertellen. Mooi toch. Het evenement staat al vele jaren in de top 10 in Nederland. Multinationals zouden jaloers zijn op zo’n betrokken groep klanten. Kom in de Kas is een succesnummer.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers