Groenten & Fruit Actueel
||

FloraHolland scherper op klachten zelfkeur

FloraHolland scherpt kwaliteitscontroles per 2016 aan en belooft klanten beter te informeren.
FloraHolland scherper op klachten zelfkeur

FloraHolland scherper op klachten zelfkeur

FloraHolland scherpt kwaliteitscontroles per 2016 aan en belooft klanten beter te informeren.

De bloemenveiling zet deze stappen nu uit eigen onderzoek blijkt dat klanten onvoldoende tevreden zijn.

FloraHolland kijkt vanaf volgend jaar bij reclamaties door klanten naar de zeven voorgaande veildagen van de betreffende kweker. Nu is dat vijf dagen. Tevens wordt sneller extra gecontroleerd wanneer een teler materiaal aanlevert dat enkele klassen lager is dan opgegeven. FloraHolland gaat klanten ook beter informeren, nu blijkt dat vier op de tien klanten zegt dat ze niet voldoende worden geïnformeerd. De informatievoorziening is volgens de meeste kwekers wel op orde.

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers