Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

Directeur Vers AH: ‘Langer of alleen Nederlands product’

Je zou Constantijn Ninck Blok behalve directeur vers bij AH ook wel directeur bewustwording consumenten kunnen noemen. Met het aanbod verantwoord geproduceerde groenten en fruit als hart van de AH-winkels speelt Nederlands grootste super in op bewustwording van gezondheid, duurzaamheid en kwaliteit. En dat is óók beter voor de teler.

Laatst geüpdatet:

Foto: Yasmin Hargreaves

Foto: Yasmin Hargreaves

Je zou Constantijn Ninck Blok behalve directeur vers bij AH ook wel directeur bewustwording consumenten kunnen noemen. Met het aanbod verantwoord geproduceerde groenten en fruit als hart van de AH-winkels speelt Nederlands grootste super in op bewustwording van gezondheid, duurzaamheid en kwaliteit. En dat is óók beter voor de teler.

‘Beter voor …’ is in de communicatie van Albert Heijn een gevleugelde term geworden. Dat begon met Beter voor Koe, Natuur en Boer in zuivel en werd vervolgens ook uitgerold naar varkens, kip en naar groenten en fruit, waar het eenvoudigweg Beter voor Natuur en Boer heet. Ook al is een tuinder natuurlijk eigenlijk geen boer.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers