Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

‘De tomaat met een eigen tv-spotje’

Om een sterk merk ook sterk te houden, investeert Looye Kwekerijen in een nieuwe campagne.

Laatst geüpdatet:

De Honingtomaat als kunstwerk. - Foto: Looye Kwekerijen

De Honingtomaat als kunstwerk. – Foto: Looye Kwekerijen

Om een sterk merk ook sterk te houden, investeert Looye Kwekerijen in een nieuwe campagne.

Je hoeft natuurlijk niet per se in de rust van de WK-finale te zitten met je commercial. Er zappen ook zat mensen langs Discovery Channel. Daar althans zagen wij zomaar ineens de Honingtomaatjes van Looye langs komen.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers