Doorgaan naar artikel

‘Conference-campagne Duitsland succes’

De campagne die Nederlandse en Duitse Conference-telers samen ontwikkelden in Duitsland heeft vruchten afgeworpen, laat de Belgische promotieorganisatie Vlam weten aan vakblad Fruchthandel Magazin.

“De acties zijn zeer goed overgekomen bij afnemers en consumenten. Als gevolg van de promotie heeft een afnemer in ieder geval besloten de peer in de komende winter in het assortiment op te nemen. Dat was nog niet het geval”, zegt Kristophe Thijs, directeur van Vlam. Welke afnemer dat is en of het een grote is, wordt niet duidelijk. “Een andere keten toonde zich overtuigd van het product”. De promotiecampagne liep van 21 februari tot 30 april.



De campagne is gericht op de Duitse consumenten: Conference; Immer eine gute Idee. Deze promotie maakt deel uit van de Conference consumentencampagne van Nederland en België die de EU financieel steunt. De NFO Productgroep Peer is nauw betrokken bij de campagnes.

Bekijk meer

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin