Doorgaan naar artikel

Camposol zet ‘The Berry That Cares’ in de markt

Met de introductie van ‘The Berry That Cares’ zet het Peruaanse Camposol een merk in de markt dat model moet staan voor de maatschappelijke betrokkenheid van het bedrijf en de aandacht voor het milieu, de medewerkers en de wensen van de consument.

Op die manier wil de Peruaanse groente- en fruitproducent consumenten aanspreken die meer willen weten over de herkomst van hun voedsel en de dialoog aangaan over duurzaam produceren. Het nieuwe merk past in het streven van Camposol naar het bieden van kwaliteit, continuïteit en service, maar ook bij het centraal stellen van hun sociale en ecologische verantwoordelijkheid, klinkt het in een bericht op Fruchthandel.de.

Werkgelegenheid

Dan gaat het om de inzet voor de planeet, de maatschappij, een faire beloning van en goede arbeidsomstandigheden voor de medewerkers en aandacht voor de wensen van de consument. In dit kader produceert het bedrijf blauwe bessen die zonder gewasbeschermingsmiddelen geteeld zijn en gentech-vrij zijn. Ook is Camposol betrokken bij de ontwikkeling van gebieden die daarvoor nog kale woestijnvlakten waren en biedt het op die manier werkgelegenheid aan de Peruaanse bevolking.

Het merk ’The Berry That Cares’ ligt vanaf deze maand bij grote supermarktketens in de Verenigde Staten, Canada, Europa en China in het winkelschap.

Bekijk meer

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin