Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

‘Bouw sterke merken in een digitale wereld’

Nederlandse tuinbouwtechniek en veredeling zijn wereldwijd leidend. Maar de Nederlandse telers blijven strategisch en communicatief achter. Door sterke merken te ontwikkelen en een moderne online communicatiestrategie kunnen ze samen een sterkere positie pakken.
Foto: Ton van der Scheer

Foto: Ton van der Scheer

Nederlandse tuinbouwtechniek en veredeling zijn wereldwijd leidend. Maar de Nederlandse telers blijven strategisch en communicatief achter. Door sterke merken te ontwikkelen en een moderne online communicatiestrategie kunnen ze samen een sterkere positie pakken.

Gezondheid en veranderend consumptiegedrag zijn belangrijke triggers om de consument vanuit merkwaarde te binden. Een klimaatneutrale circulaire en biobased economie heeft de toekomst en de Nederlandse tuinbouw kan zich met zijn innovatiekracht onderscheiden, mits nu krachtig wordt geïnvesteerd in oplossingen voor de toekomst.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers