Doorgaan naar artikel

Harvest House introduceert toplabel tomaten

Harvest House brengt een label op de markt voor fijne trostomaten, gericht op het hogere segment van de daghandel.

Harvest House heeft het label Pearls of Taste gepresenteerd op de Fruit Logistica in Berlijn, de traditionele start van het nieuwe afzetseizoen in Europa. De Pearls of Taste zijn smaaktomaten in het fijne trostomatensegment en verkrijgbaar in zes soorten.

De tomatenlijn is speciaal voor het daghandelskanaal ontwikkeld met groothandels als klanten. De start op de Fruit Logistica laat ook zien dat Harvest House in het merk investeert. Een vergelijking met het merk Honingtomaten (niet van Harvest House) gaat mank, omdat dit een consumentenmerk is. Pearls of Taste is een handelsmerk. “We zullen in samenspraak met onze klanten de promotie oppakken”, laat Harvest House weten. Het merk zal ook niet terug te zien zijn in winkels van Lidl, een belangrijke klant van Harvest House.

Bestaande rassen

De trostomaten zijn de beste in hun soort, stelt Harvest House. Het zijn bestaande rassen in het assortiment. De Sweet Pearl is een volle en zoete cherry trostomaat. De Roma Pearl is een smaakvolle cocktail pruim trostomaat. De Petit Pearl is een intens zoete mini cherry trostomaat. De Red Pearl is een dieprode cocktail trostomaat. De Dolce Pearl is een aromatische pruimcherry trostomaat. De Primo Pearl is een mini San Marzano type met een volle smaak.

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin